9 de març del 2013

Waterstones Bookshops

Un dels carrers més transitats d'Edinburgh és Princes Street. I aquí és on es troba un dels meus molts llocs preferits d'aquesta ciutat. És una llibreria força gran i cèntrica que no acostuma a estar gaire plena. En l'última planta hi ha una cafeteria. La vam conèixer quan feia poc que viviem aquí, d'això ja fa 4 anys, i ens va servir de refugui de moltes tardes plujoses. El que més m'agrada és que pots agafar els llibres i fullejar-los mentres fas un café, un te o el que sigui sense necessitat de compra i sense que ningú et digui res. Evidentment que has de tenir cura d'ells ja que després els has de tornar al seu lloc si és que no el compres perquè  a vegades acabes "caient " en la temptació. Feia mesos que no hi posava els peus amb tranquil.litat, i ara, m'hi he tornat a aficionar. Tenen una secció  de literatura infantil i juvenil molt gran, amb taules per a què els més petits puguin seure a mirar els llibres i pintar mentres els grans també fullejen un altre llibre.

3 comentaris:

  1. Si, amb aquest temps escoces un s'ha de buscar la vida per a fer coses "indoor", i aquest es un gran lloc per a passar una bona estona, amb una beguda calenteta i xafardejant llibres. Un gran lloc, si senyora!

    ResponElimina
  2. Diria que ens hi heu portat, o potser hi vaig entrar jo per pròpia voluntat. Però és imperdonable que no haguem anat mai a fer una tarda de cafè allà, això s'ha d'arreglar! Ahà, així que encara us guardeu secrets per vosaltres, eh! Sort que em vau descobrir l'Standing Order!

    ResponElimina
  3. Sembla agradable. Ja m'agradaria venir i passar-hi una estoneta plegades, amb els nens entretinguts!

    ResponElimina