19 de març del 2013

Connexions


No sé si serà la distància, el no estar a prop de casa ni tenir la familia ni amics a prop que fa que em connecti d'una manera especial amb la gent que conec. I no només em passa a mi, també els hi passa a ells. Tothom puja a casa i jo vaig a casa de tothom. Passo a tenir germanes i germans quan jo sempre he estat filla única. No només sóc mare del meu fill, també sóc mare de tots els fills de les meves amigues. Parlem, plorem, riem juntes, ens expliquem coses íntimes... Això és el bonic de tenir xarxa, de tenir gent al voltant on compartir és la primera premisa. I només s'espera a canvi compartir una altra cosa. I és curiós quan això m'arriva en el moment més oportú, quan deixo de treballar al laboratori i estic tot el dia amb el meu fill. No totes som iguals ni fem les coses de la mateixa manera, però de tot s'aprén. Llavors entren en escena els homes, perquè el sosteniment d'una familia forma també part d'ells. I veus que ells també es connecten com ho fem nosaltres, que a uns els hi costa més, d'altres menys. I és maco i em sento feliç de poder estar vivint tot el que estic vivint. Gràcies!


3 comentaris:

  1. Finalment has trobat el teu lloc, està bé poder-se teixir una xarxa de seguretat lluny de casa. Avui em parlaven de problemes de connexió d'algú que viu a l'estranger. Em sembla que passa per fases que tu ja has passat, però sembla que tot arriba. Qüestió d'adaptar-se al medi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, després de 4 anys ja em tocava.... gràcies per comentar.

      Elimina
  2. Jo també em sento així ara mateix. Ha costat, però sembla que hem trobat "el nostre lloc" aquí dalt, ens sentim més protegits i més forts per a afrontar els reptes de viure i ser pares a Edinburgh.

    ResponElimina