21 de març del 2013

Artisan Roast

Avui ens hem adormit. Sí, costa de creure.  Tots teniem pressa i he sortit de casa sense cap café al cos. I jo en necessitava un, per despertar-me, per pair el xoc d'haver-me d'aixecar així, tant de cop. M'ha costat decidir-me però al final he decicit canviar la trajectoria de la meva ruta i en lloc de baixar Broughton Street he fet un gir de carro cap a dalt. La meva ment només pensava en un bon cafè, i per bons cafés l'Artisan Roast és l'ideal. És un lloc mig bohemi, "guai", per entendren´s tipus grup Manel (sé que alguns m'entendreu..). És força car però avui jo ja predia que seria un dia especial. Només entrar he demanat un flat white to go with two spoons, please! i  Fabio ens ha rebut amb un Bon Dia ple de llum. Aquest noi és mig italià-mig andalús però parla català per treure's el barret, en serio. Total, que parlant parlant hem arribat a Melendi i  m'ha posat una cançó (Tu jardín con enanitos) i que ha trencat l'armonia de local que hi havia a aquelles hores del matí. Sort que sonava fluix! Perquè repeteixo, en aquest bar no hi entra qualsevol (vale, ara potser exagero!). I ara estic tota l'estona amb Melendi al cap.. 

És un lloc que em dóna  idees per la cafeteria que algun dia, en el futur, vull posar en marxa.

2 comentaris:

  1. Ara no sé si és el lloc que em va portat el GG, el dels embotits... No recordo com es deia, però sembla un local ben especial. I si posen Melendi més! Bé, ha sigut esporàdic, entenc. I a més, a mi ja m'ha passat això de Melendi, només va ser una època.

    ResponElimina
  2. Xexu, és un altre lloc, però juntament amb on et vaig portar, firmen els millors cafès d'Edinburgh. L'Artisan Roast és també molt petit, amb algunes taules altes al principi, i després entres més a l'interior, i té un ambient encara més acollidor, amb uns bancs amb tot de coixins i una decoració hippy-cafetera que li escau molt bé. A més, hi ha unes finestres que donen a un pati interior, que amb la seva natura (plantes, esquirols,...) et dóna una molt bona energia i pau, mentre gaudeixes de cafeïna en el millor format possible. I si a més hi ha bona connexió amb els cambrers, millor que millor! Per cert, suposo que tots tenim/hem tingut èpoques "Melendi" ;)

    ResponElimina