7 de maig del 2013

T'estimo molt

Fa pocs dies, inesperadament i per sorpresa meva, algú em va dir: "T'estimuuu moolt". Els ulls se´m van omplir de felicitat. I de sobte, vaig tenir un flashback i vaig recordar quan en Jordi em va dir per primer cop aquesta frase. Érem a Menorca, un mes de juliol, de vacances. Ell: "saps què? que t'estimo!".

Ens acabàvem de despertar i el dia prometia però aquelles paraules em van agafar desprevinguda. Em vaig posar vermella i ens vam mirar als ulls. Jo sabia el que sentia però encara no li havia posat cap paraula  i ens vam quedar una estona en silenci, jo païnt-ho. I encara ara em fa eriçar la pell al recordar-ho.

Per això, quan algú em diu que m'estima o ho dic jo significa que hi ha un sentiment molt fort al darrera. És una paraula massa maca per dir-la en va. Per això, quan el meu fill m'ho va dir per primer cop em vaig emocionar tant, tot i que estic d'acord que hi ha gestos que valen més que mil paraules.

2 comentaris:

  1. Són paraules que no s'haurien de dir mai perquè sí, només si són veritat. Malauradament, quan no surten també és un indicador perfecte del que hi ha. Ensenya al teu fill la importància d'aquestes paraules que ara segur que diu ben sincerament, ha de saber com en són d'importants.

    ResponElimina
  2. I que més sincer que l'amor cap a un fill? Gaudeix de tots aquells que t'estimen i a qui estimes i que per molts anys us ho pogueu seguir dient.

    ResponElimina