22 de març del 2020

Coses bones del confinament

Estic descansant, cuinant plats diferents, provant nous vins, mirant programes de tv que abans ni s'havia que existien (del tipus, "este hotel es una ruina"...), mirant documentals i pelis (m'està costat molt trobar una sèrie que m'agradi), practicant amb el forn i jugant amb la temperatura (els pastissos no acaben de quedar bé), video tutorials i rutines d'entrenament, allunyar-me dels conflictes que tenen els meus fills perquè siguin ells els que aprenguin a resoldre-ho, reviure el concert d'Antònia Font al Liceu, sortir cada dia a les 20h a la galeria per aplaudir, cridar, tocar el tambor i parlar amb els veïns de l'edifici del davant, treure la roba d'estiu i rentar-la, jugar amb els rotllos de paper de vàter... No són vacances, això ho tenim clar. Però intentem treure alguna cosa positiva de tot això. 

Els nens ja comencen a trobar  a faltar algunes coses: estar amb els amics i família sobretot. Jo de moment estic portant la situació amb força dignitat i calma.  

1 comentari:

  1. Tot el que expliques no sona malament. De moment sembla que ho porteu bé. Encara que els nens comencin a trobar a faltar coses, confio que els sabreu explicar el per què ara no pot ser. No sé si és possible, però la situació podria servir com un bon aprenentatge per a ells també.

    ResponElimina