23 de gener del 2014

Va de cine

Estem refredats. Tot va començar fa una setmana quan l'Eloi i jo vam anar al riu a buscar pedres. Plovia molt i vam quedar més que xops. Mea culpa. Vam passar tot el cap de setmana a casa, amb antitèrmics i molts kleenexs. Però com no hay mal que por bien no venga (o això diuen!) vam veure un munt de pel.lícules aprofitant que l'Eloi a les 7 de la tarda ja dormia. En faré un breu resum:

-Carlito´s way (Atrapado por su pasado) amb Al pacino i Sean Penn. Un thriller criminal que et fa estar en tensió tota la pel-lícula. Em va agradar molt, en la linea del Padrino.

-The usual Suspects (Sospechosos habituales) amb Stephen Baldwin, Benicio del Toro, Kevin Spacey (quin papelàs que fa!)...Una pel.lícula que no deixa indiferent: intriga, suspens, humor... Molt bona en general i els actors fan uns bons papers. Em va encantar.

-The Beach (La playa) amb Leonardo Di caprio. Aquesta pel.lícula ja l'havia vist però em va agradar recordar-la, sobretot perquè aquest cop la vam veure en versió original i crec que la veu del Di Caprio et fa creure i endinsar-te més en la peli. 

-Seven amb Brad Pitt i Morgan Freeman. Aquesta la he vist molt cops i tot i que és una mica macabra em fa estar en tensió i desconectada de tot. 

Hem fet molt bona elecció amb les pel.lícules que hem vist,  totes elles han aconseguit evadir-me de la realitat de casa i endinsar-me en el seu món. I això ha fet que ens viciem. Si, perquè nosaltres o no mirem la tele o la mirem sense control. Som així, i com m'agrada!

3 comentaris:

  1. Molt bona tria, efectivament. 'Sospitosos habituals' he dit molts cops que és la meva pel·li preferida, això és difícil de dir, però sí que és cert que m'encanta i la trobo boníssima. També m'ha valgut la seguretat que Kevin Spacey és un dels grans actors del nostre temps, que també surt a 'Seven', per cert. I 'Seven' també és una altra gran pel·lícula, és clar. Les altres dues no les he vist, però em consta que són bones. Ara m'has fet venir ganes de veure almenys la de 'Sospitosos habituals', muntaré una sessió! Però intentaré no estar malalt, això no em cal. Cuideu-vos i seguiu a tope amb el cine a casa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ho va dir en GG que és la teva peli preferida, jo no ho sabia. Kevin Spacey és un grandíssim actor. Estaves tu quan vam fer marató de Brad pitt?? diria que si a villaroel. El club de la lucha una altra bonissíma!!

      Elimina
  2. Aaaaashuuuuu! Perdó, el costipat... Doncs sí, grans pel·lícules que val la pena veure amb la calma a caseta, tapadets amb la manta, dopats d'AINEs i amb banda sonora de lleteta calentona i de mel, i d'estar abraçats ben junts quan els assassins fan de les seves... Salut!

    ResponElimina