2 de gener del 2014

Cap d'any


Per primer cop vam passar el cap d'any a casa, sense festa, sense amics, sense família. El vam passar els tres sols. Era una sensació estranya ja que no hi havia cap tipus de preparatiu. Vam anar a la platja per menjar el raïm  i ens el vam oblidar, vam sopar sopa de galets i no vam escoltar música. Vaig beure  martini i ens vam oblidar del rellotge menjant el raïm a deshora. I què? per mí va ser perfecte Amb molta melangia perquè el dia següent ja marxavem a Edinburgh. Crec que va ser el primer cop que m'aixecava a les 7 del matí un dia 1 de gener. I va ser aquí quan vam obrir el cotilló, que havíem oblidat la nit anterior. Vam començar el 2014 de la manera que volíem i alguna cosa dins meu em diu que aquest any que tot just ha començat serà bo en tots els aspectes.

Feliç any 2014 per tots vosaltres també!


2 comentaris:

  1. Bé, el meu cap d'any va tenir algunes coses similars, i tot i que va estar força bé, no puc dir que fos per voluntat pròpia. I per la confiança que tenim et diré que per una part m'alegro que comencessis l'any de la manera que volies, i per altra que em sap greu que volguessis això. Però no s'hi pot fer res contra la voluntat de cadascú, ja ens he de fer fotre massa sovint. Què hi farem.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A vegades ens hem d'escoltar més a nosaltres mateixos i no deixar-nos portar per la corrent. A veure si aquest any ens planifiquem bé i podem organitzar una escapadeta com anys endarrera feiem. Gràcies per comentar. petons

      Elimina