4 d’abril del 2013

Dues observacions

1. A vegades tinc ganes de trucar, de quedar, de fer dinars i convidar a tothom a casa, i d’altres no em vé de gust perquè estic més “cap endins”, amb les meves coses i amb poca necessitat de compartir. Depèn. És com un cicle, que va i vé. No estic sempre igual i no vull estar-ne. Aquests dies estic una mica així... 

2. L'altre dia tafanejant les opcions del blog vaig descobrir que em segueix gent d'Alemanya, Rússia, Xina i Estats Units. I mira, potser m'hauria de fer gràcia, però no em va fer. Potser és mentida aquesta estadística que fa blogger, potser no. Però em tira cap endarrera.


2 comentaris:

  1. Referent a la primera, és normal, no? Depenent del dia tenim ganes d'unes coses o d'unes altres. Però està bé la reflexió per conèixer-se una mica millor.

    I pel que fa a la segona, et diria que no patissis gens ni mica. Molt probablement aquestes visites que marca el blogger no és que siguin errònies, almenys no totes, però pot ser gent que ha arribat per casualitat al teu blog, buscant alguna altra cosa, però no és gent que et seguirà. Senzillament hi cauen i veuen que no és el que busquen, ja no tornen més. Però això anirà passant. Majoritàriament has de tenir visites del Regne Unit i de Catalunya, aquestes sí que són reals i buscades.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la resposta. Es que em va entrar una mica la "paranoia". Es que a vegades no em dono compte de la grandesa d'internet. Bon cap de setmana

      Elimina