8 d’abril del 2013

A Barcelona de vacances

Una setmana abans del vol, el cor em batega com més depressa, com si hagués begut més cafés del compte. Per les nits em costa agafar la son. Tot són llistes mentals: coses que vull fer, gent a qui vull veure (que normalment sempre és molta), llocs on vull anar a passejar i ensenyar-li per primera vegada al meu fill...Tot són llistes que m'ajuden a organitzar-me una mica mentalment i en la pràctica. 

Sembla mentida com passats ja 4 anys i un munt de viatges a la meva esquena, encara em continui passant. He de dir també que un cop pujada a l'avió em relaxo totalment ja que la feina ja està feta. 

Tornar a Barcelona sempre em provoca molta alegria però, sent realistes, també una mica de nervis.

2 comentaris:

  1. Ostres, no me'n recordava d'això! Tinc el cap massa en altres bandes, em sap greu. En GG no vindrà aquest cop? Bé, de totes maneres, ja quedarem, espero que m'hagis reservat una de les estones que tinguis almenys. I tranquil·la, que ja saps, un cop a l'avió tot passa, i després d'aterrar estàs a casa.

    ResponElimina
  2. No et preocupis. Tinc pendent enviar un email per quedar.

    ResponElimina