7 de maig del 2014

Records dolços

La primera nit que paso al pis de Barcelona no puc dormir. He d'inspeccionar-ho tot. Necessito obrir tots els calaixos, saber on són les meves coses, recuperar les olors d'aquest lloc que tant m'agrada. M'hi sento a gust. Em poso a dormir quan quasi ja són les 3 de la matinada, tu dorms al meu costat i em dones escalfor. El pare, lluny, també me la dóna. I penso durant molta estona fins que per fi m'adormo, feliç i amb ganes de menjar-me el món.

Renné&Jeremy "Yellow" Coldplay cover

2 comentaris:

  1. Que maco el vídeo, i gairebé millor aquesta versió que la de Coldplay, que de vegades són molt pesats. Boniques paraules les teves també, i la teva manera de viure-ho.

    ResponElimina
  2. Gràcies Xexu. El video el trobo preciós, oi que si? cel.lebro que a tu també t'agradi. una abraçada

    ResponElimina