27 de juny del 2013

Out of order

A  vegades m'agradaria ser una màquina, apretar un botó i deixar de funcionar per un dia (o més) fins que algú em tornés a reparar per tornar a funcionar. 

Perquè aquest mes, que tant m'agrada, ha passat ràpid però ha sigut intens. La llista de coses pendents sembla que mai acabi i cada dia s'afegeix alguna cosa més. La llista de preocupacions laborals també va en augment, quan no és una cosa és l'altre. I si, jo sóc d'aquelles que pateix per tot,  ho he d'acceptar. Sort que en el terreny personal em sento vital i això em dóna forces per continuar. Perquè viure a l'estranger és molt difícil!!

Crec que aquest cap de setmana faré reorganització/neteja de casa, a veure si així ordeno la ment. 
-- 

4 comentaris:

  1. És molt important que el terreny personal vagi bé, de fet ha de ser el motor perquè les altres coses també hi vagin. Estàs bé amb els teus, pots estar bé amb tu, i la resta de coses s'han de relativitzar. Aferra't a les coses que importen, que la resta vingui rodat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, estar bé en el terreny personal és molt important i dóna força per superar les dificultats del dia a dia.

      Elimina
  2. Netejar casa ordena la ment? Ara ja sé perquè sóc un caos! ;) Rach, a vegades quantes més coses es volen fer menys eficients resultem. Pren-t'ho amb calma i deixa que el positivisme a nivell personal s'escampi en tots els àmbits. El juliol també és un mes maco, a veure si el pots assaborir millor!

    ResponElimina
  3. A mi em funciona. Sembla com si ordeni els meus pensaments mentres netejo. Ho reconec, sóc una mica rareta...

    ResponElimina